Paweł Kamasa swoje studia pianistyczne odbył pod okiem Rudolfa Buchbindera, Jorge Boleta i Harry Datynera. Od czasu swego niemieckiego debiutu na festiwalu Kissinger Sommer w 1987 roku intensywnie koncertuje, odwiedzając tak renomowane sale koncertowe jak Salle Gaveau w Paryżu, Tonhalle w Zurychu, Filharmonia Narodowa w Warszawie czy Konserwatorium im. P.Czajkowskiego w Moskwie oraz występując jako solista pod batutą wybitnych dyrygentów (m.in. Jan Krenz, Eivind Gullberg Jensen, Tadeusz Wojciechowski, Marek Pijarowski, Tomasz Bugaj czy Wilfried Boettcher). Jest także gościem festiwali w Europie Zachodniej (Saint-Savin, Chateauneuf-du-Pape, Genewa, Thun, Musikwoche Braunwald, Music meets Art Goslar) oraz w kraju (festiwale chopinowskie w Warszawie i w Antoninie, Festiwal Pianistyki Polskiej w Słupsku, Mistrzowskie Wieczory i Bravo Maestro! w Kąśnej, Wieczory w Arsenale Wrocław, Festiwal Gwiazd FORTEpiano w Toruniu, festiwal Filharmonii Łódzkiej Kolory Polski). W Roku Chopinowskim 1999 brał udział jako jedyny polski pianista w wykonaniu Dzieł Wszystkich Fryderyka Chopina w ramach Festiwalu w Evian we Francji. Uczestniczył w prawykonaniu „Cradle Song“ Hanny Kulenty na monachijskim Biennale ’94, był pierwszym wykonawcą zadedykowanego mu cyklu „Musique polyphonique“ Czesława Gładkowskiego na festiwalu Jazz à Mulhouse w 1995 roku. Ma na swoim koncie pierwsze w Paryżu publiczne wykonanie kompletu Mazurków Karola Szymanowskiego (1994). Jego nagranie tych utworów dla monachijskiej wytwórni KOCH/Schwann zostało nagrodzone “Critic’s Choice Award ’98” prestiżowego brytyjskiego magazynu Gramophone („a pianist of outstanding poetry, one of the finest piano recordings of recent years“). W 2014 roku firma DUX wydała nowy album artysty z kompletem ostatnich opusów fortepianowych 116 – 119 Johannesa Brahmsa. Utworom tym, wraz z listami Klary Schumann do kompozytora w polskim tłumaczeniu pianisty, poświęcony jest także autorski spektakl kameralny „Listy pisane muzyką”, realizowany wspólnie z aktorką Teresą Budzisz-Krzyżanowską. Premierowe prezentacje tego projektu w języku oryginału z udziałem niemieckiej aktorki Sibylle Hellmann odbyły się w 2012 roku w miastach północnych Niemiec. Stałym elementem aktywności artystycznej Pawła Kamasy jest kameralistyka. Od wielu lat partneruje swojemu ojcu, altowioliście Stefanowi Kamasie, występuje z wybitnymi instrumentalistami w Europie Zachodniej oraz z niemal wszystkimi czołowymi artystami w kraju (m.in. Bartłomiej Nizioł, Piotr Pławner, Jakub Jakowicz, Krzysztof Jakowicz, Jan Stanienda, Konstanty Kulka, Andrzej Bauer, Rafał Kwiatkowski, Tomasz Strahl). Współpracuje także z Arlequin Ensemble (soliści Tonhalle Orchester Zürich i Orchestre de la Suisse Romande Genève), kwartetami Amati, Wilanów oraz rezydującym w Hannowerze Szymanowski String Quartet. Jest autorem koncepcji programowej oraz opiekunem artystycznym Międzynarodowego Festiwalu Pianistycznego Chopin – Inspiracje. 1810 – 2010 w podwarszawskiej Podkowie Leśnej, uznanego za jedno z najciekawszych wydarzeń Roku Chopinowskiego 2010. Owoce tej wszechstronnej aktywności Paweł Kamasa z pasją przekazuje w ramach swojej działalności pedagogicznej. W latach 1997-2000 prowadził klasę fortepianu i kameralistyki w Konserwatorium Schaffhausen w Szwajcarii, jest gościem kursów mistrzowskich w kraju i zagranicą. W roku akademickim 2012/13 wykładał gościnnie w Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, od jesieni 2012 współpracuje także z Zespołem Szkół Muzycznych „Miodowa” w Warszawie.
Vasylisa Danylevska, urodzona w 2006 roku w Kijowie, uczennica 2. klasy Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II st. im. Mariana Sawy w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie, laureatka międzynarodowego konkursu pianistycznego Feurich Competition w Wiedniu 2023, stypendystka nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Bartłomiej Klimkowski-Misiak – urodzony w 2003 roku w Warszawie, student II. roku Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, laureat 3. nagrody Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego w Koninie 2022 oraz 1. nagrody Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego Città di Barletta we Włoszech 2022.