Konkurs pianistyczny 2024

31. Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni odbędzie się w dniach 22 – 26 maja 2024 r. 

INFORMACJE

02.04.2024

LISTA UCZESTNIKÓW W KOLEJNOŚCI ALFABETYCZNEJ ZAKWALIFIKOWANYCH DO 31. MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU PIANISTYCZNEGO IM. FRYDERYKA CHOPINA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W SZAFARNI

GRUPA I:

  1. BRZOSTOWICZ MIKOŁAJ (POLSKA)
  2. CHEN CARSON (KANADA)
  3. CHEN LINGYI (CHINY)
  4. GOŚLIŃSKI SZYMON (POLSKA)
  5. GUAN LAYLA (USA)
  6. JIANG RAYMOND (USA)
  7. LI LINCY (USA)
  8. LIU STEPHANIE YUEYOU (KANADA)
  9. MUSZYŃSKA HELENA RÓŻA (POLSKA)
  10. SHIELD JEFFREY (AUSTRALIA)
  11. SUN DEREK (KANADA)
  12. TAN RUIQI (CHINY)
  13. WANG JACQUELINE WAN NING (AUSTRALIA)
  14. WU RUIHAN (CHINY)
  15. YAN ZIYOU (USA)
  16. YANG ALICE (KANADA)
  17. ZHOU ALEXANDER (USA)

 

GRUPA II:

  1. BELINDA ZHU (USA)
  2. BEZIAZYCHNA YULIANNA (UKRAINA)
  3. CHEN STEPHEN (USA)
  4. DZIEŻA ALEKSANDRA (POLSKA)
  5. JACOB CAI (KANADA)
  6. JIANG EMILY YITONG (USA)
  7. JIANG JINGWEN (CHINY)
  8. KIERUN AMANDA ZOYA (POLSKA)
  9. MENG SOPHIE XIN (KANADA)
  10. PELEG ETHAN XUAN LEI (SINGAPUR)
  11. PIDLISNY DANIIL (UKRAINA)
  12. RADOMSKI KRZYSZTOF ANTONI (POLSKA)
  13. ŚCIERSKI MACIEJ (POLSKA)
  14. WRONA FRANCISZEK MICHAŁ (POLSKA)
  15. WU ZEMING (CHINY)
  16. YASUI YURI (JAPONIA)
  17. YIN ZIRUI (CHINY)

 

GRUPA III:

  1. ATANASOVA VASSA (BUŁGARIA)
  2. BIEŃKOWSKI MACIEJ JERZY (POLSKA)
  3. CHANG MATTHEW (USA)
  4. CHEN KENNETH (KANADA)
  5. CIERACH MAJA (POLSKA)
  6. GEVORGYAN EDUARD (ARMENIA)
  7. GRZYWIŃSKI MIŁOSZ (POLSKA)
  8. HÖFERLIN CELINA (NIEMCY)
  9. JASNOWSKA JOANNA MAJA (POLSKA)
  10. KAUCH FILIP (POLSKA)
  11. KWIATKOWSKI JAN MATEUSZ (POLSKA)
  12. LI MEIZAN (CHINY)
  13. LIANG TIAN (AUSTRALIA)
  14. LYU TIANYAO (CHINY)
  15. PETRENKO IVAN (UKRAINA)
  16. PINTURIĆ GLORIJA (CHORWACJA)
  17. ROMÁN VÁZQUEZ CARLA (HISZPANIA)
  18. SHANGGUAN YUN (CHINY)
  19. SIEMIENOWICZ KAROLINA (POLSKA)
  20. SPIZ MARA (CHORWACJA)
  21. YU LETIAN (CHINY)

LISTA REZERWOWA WG KOLEJNOŚCI KWALIFIKACJI:

  1. ZHANG CHENRUI (CHINY)
  2. WENG FIONA (KANADA)
  3. DI DONGTIANHUI (SINGAPUR)
  4. WALISZEWSKA ANTONINA MARIA (POLSKA)
  5. KALANGIE ENOCH LAY (AUSTRALIA)
  6. WANG JIAYI (CHINY)

UCZESTNICY POSZCZEGÓLNYCH KATEGORII WIEKOWYCH, WYSTĄPIĄ W KOLEJNOŚCI ALFABETYCZNEJ OD LITERY WYLOSOWANEJ PRZEZ KOMISJĘ KONKURSOWĄ, KTÓRĄ JEST LITERA: Z.

PODCZAS PRZESŁUCHAŃ KONKURSOWYCH UCZESTNICY BĘDĄ GRAĆ NA FORTEPIANIE MARKI STEINWAY&SONS MODEL A 188 EP.


30.12.2023

Szanowni Państwo,

prezentujemy nazwiska jurorów, którzy oceniać będą wystąpienia uczestników 31. Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni. 

prof. Piotr Paleczny (Polska) - przewodniczący jury
prof. Anthony Adkins (Wielka Brytania)
prof. Clara Biermasz (Holandia)
prof. Alberto Nosè (Włochy)
prof. Zbigniew Raubo (Polska)
prof. Michał Szymanowski (Polska)


Szanowni Państwo,

poniżej publikujemy regulamin* oraz formularz zgłoszeniowy do 31. Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni. 

Konkurs odbędzie się w dniach 22-26 maja 2024 r. Przewodniczyć jury będzie prof. Piotr Paleczny. Pozostałe nazwiska jurorów zostaną podane do wiadomości publicznej do dnia 31 grudnia 2023 r.

Koncert inauguracyjny odbędzie się 22 maja 2024 r. 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 marca 2024 r. Lista uczestników zostanie opublikowana do 2 kwietnia 2024 r. 

*Zmianie uległ Program Konkursu w trzeciej grupie wiekowej. Punkt 5. programu brzmi następująco: 5. Utwór lub utwory o charakterze wirtuozowskim. Przypominamy, iż maksymalny czas wystąpienia w tej grupie wiekowej to 35 minut.

Regulamin MKP 2024

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

KONCERT INAUGURACYJNY

Zbigniew Raubo – fortepian
Magdalena Kling-Fender – skrzypce I
Adam Mokrus – skrzypce II
Elżbieta Mrożek-Loska – altówka
Robert Fender – wiolonczela

KONCERT ODBĘDZIE SIĘ NA ZAMKU GOLUBSKIM 

PTTK 13, 87-400 Golub-Dobrzyń

W programie:


Fryderyk Chopin
Koncert fortepianowy f-moll op. 21

  • Maestoso 
  • Larghetto
  • Allegro vivace

Robert Schumann
Kwintet Es-dur op. 44

  • Allegro brillante
  • In modo d’una marcia. Un poco largamente
  • Scherzo. Molto vivace
  • Allegro, ma non troppo

Zbigniew Raubo – laureat Konkursu im F. Busoniego w Bolzano (1991), im F. Liszta w Utrechcie (1992) – jak dotąd jest jedynym polskim laureatem tego prestiżowego Konkursu – oraz Konkursu im K. Szymanowskiego w Łodzi (1987). Ukończył z wyróżnieniem katowicką Akademię Muzyczną w klasie prof. Andrzeja Jasińskiego, którego następnie został asystentem. Aktualnie pracuje na stanowisku profesora w macierzystej Uczelni. W czerwcu 2013 Prezydent RP nadał mu tytuł profesora sztuk muzycznych. Posiada tytuł Ambasadora Miasta Kalisza. Koncertował we wszystkich filharmoniach w kraju. Występował z najwybitniejszymi polskimi dyrygentami takimi, jak: Jerzy Maksymiuk, Antoni Wit, Agnieszka Duczmal, Jerzy Salwarowski, Mirosław J. Błaszczyk, Marek Pijarowski, Tomasz Bugaj, Jerzy Swoboda, Krzysztof Missona, Łukasz Borowicz, Marek Moś, Czesław Grabowski, Renard Czajkowski. W swoim repertuarze posiada ponad 30 utworów na fortepian z orkiestrą . Wśród jego zrealizowanych  dokonań artystycznych znajdują się m.in. występ z recitalem na Festiwalu Chopinowskim w Vancouver, Festiwalu „Poolse Meesters” w Belgii, jak też  kursy mistrzowskie i koncert w ramach Festiwalu Campos do Jordao w Brazylii. Dokonał szeregu nagrań dla krajowych i zagranicznych firm fonograficznych m.in. dla japońskich filii firm Deutsche Gramophon i RCA, International Music Corporation, firmy DUX i Żuk Records. Z upodobaniem uprawia również kameralistykę, występował m.in. z Kwartetami Śląskim, Wilanów i Camerata oraz z Bartłomiejem Niziołem, Urszulą Kryger, Elżbietą Mrożek-Loską, Piotrem Janosikiem. Prowadzi aktywną działalność pedagogiczną, obok etatowej pracy w Akademii Muzycznej w Katowicach spotyka się  z młodzieżą pianistyczną na licznych kursach, udziela się również konsultując szkolnictwo muzyczne niższych szczebli. Brał udział w pracach jury konkursów krajowych i zagranicznych m.in. w Ogólnopolskim Konkursie im. F. Chopina w Warszawie, Chopin Competition in Asia w Japonii czy też Konkursu o stypendia Fundacji Yamaha. Został również zaproszony do udziału w pracach Jury XI Międzynarodowego Konkursu im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy. Wśród jego wychowanków można znaleźć laureatów konkursów muzycznych- im. Liszta we Wrocławiu, im. Liszta w Parmie, Międzynarodowego Konkursu im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni, Ogólnopolskiego Konkursu im. Chopina w Warszawie, Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku i innych. W ostatnim czasie jego student a aktualnie asystent  Tymoteusz Bies został zwycięzcą pierwszej edycji Międzynarodowego Konkursu im. K. Szymanowskiego w Katowicach.

 

 

Magdalena Kling-Fender – koncertuje w kraju i zagranicą, specjalizuje się w muzyce kameralnej. Jest związana z Akademią Muzyczną w Łodzi jako adiunkt w Katedrze Instrumentów Smyczkowych, z tytułem doktora habilitowanego sztuki. Łódzką uczelnię ukończyła z wyróżnieniem w 1999 r. w klasie prof. Iwony Wojciechowskiej. Swe umiejętności doskonaliła podczas kursów muzycznych w Łańcucie, Żaganiu i Głuchołazach. Ma w dorobku laury w regionalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach, w których brała udział jako uczennica i studentka. Do najważniejszych zaszczytów należą: III miejsce w  Ogólnopolskim Przesłuchaniu Skrzypiec w Elblągu (1993), wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie Skrzypcowym im. Stanisława Serwaczyńskiego w Lublinie(1993), nagroda Łódzkiego Towarzystwa Muzycznego w Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. Karola Szymanowskiego (1997) oraz wyróżnienie na Międzynarodowym Międzyuczelnianym Konkursie Kameralnym im. Kiejstuta Bacewicza w Łodzi w kategorii tria fortepianowe(1998). Skrzypaczka występowała podczas sesji muzyczno - naukowych, organizowanych przez Akademię Muzyczną w Łodzi min. w sesji muzyki współczesnej Musica Moderna. Współpracowała z sekstetem „Studio”, założonym przez profesorów łódzkiej AM. Nagrywała dla Polskiego Radia i Telewizji, brała też udział w rejestracji muzyki filmowej Wojciecha Lemańskiego do obrazów Piotra Trzaskalskiego „Edi”(2002) i „Mistrz”(2005). Artystka dała się poznać słuchaczom kilku polskich festiwali. Pamiętają ją bywalcy Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Wolsztynie ( brała udział w dziesiątej , jubileuszowej edycji tej imprezy w 2005r.) i Nałęczowskiej Wiosny Kulturalnej (2006). Występowała również podczas XXIII Konfrontacji Chopinowskich w pałacu Radziwiłłów w Antoninie w koncercie kompozycji Olgi Hans i Moniki Kędziory. Od wielu lat Magdalena Kling - Fender  wraz mężem Robertem Fenderem tworzą wspólnie Trio Vivo, które koncertuje już od 1997 roku. W 2011 roku ukazała się nakładem wytwórni DUX debiutancka płyta zespołu z utworami Brahmsa i Arensky'ego. Następnie skrzypaczka zarejestrowała wraz z Robertem Fenderem Trio fortepianowe Pawła      Kleckiego oraz sonaty na skrzypce i wiolonczelę Kodály’a i Ravela. Najważniejszym dotąd krążkiem wydanym przez wytwórnie DUX jest płyta nagrana wspólnie z altowiolistką Elżbietą Mrożek - Loska a zawierająca  Wariacje Goldbergowskie J. S. Bach w wersji na trio smyczkowe. W 2019 roku album zdobył Srebrny Medal w prestiżowym Międzynarodowym Konkursie Płytowym Global Musical Awards w USA. Znalazł się również na liście TOP 10 Autumn 2019 tejże kapituły. Ostatnie wspólne płyty to „Aleksander Tansman Chamber Music” wydana w 2019 roku nakładem wytwórni Ars Sonora oraz „Consequences” zarejestrowana w 2021 roku. Na najnowszym krążku Magdalena Kling-Fender wystąpiła u boku znakomitego saksofonisty Bartłomieja Dusia. Obecnie obok wspomnianych już muzyków artystka współpracuje także z pianistami Zbigniewem Raubo oraz Hanną Holeksą. Od roku 2022 jest także dyrektorem artystycznym Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego MELOS.

 

Adam Mokrus – skrzypek, kameralista, pedagog i dyrygent. Studia w latach 1997-2002 ukończył z wynikiem celującym w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie skrzypiec prof. Pawła Puczka i prof. Beaty Warykiewicz-Siwy. Swoje umiejętności wiolinistyczne doskonalił podczas studiów podyplomowych pod kierunkiem prof. Piotra Pławnera, a także w ramach kursów mistrzowskiej interpretacji prowadzonych przez prof. Konstantego Andrzeja Kulkę, prof. Stefana Kamasę i prof. Romana Jabłońskiego w Gdańsku, gdzie otrzymał nagrodę specjalną dla najlepszego uczestnika. W ramach bogatej działalności solistyczno-kameralnej występował wielokrotnie w kraju i za granicą (Chiny, Belgia, Francja, Holandia, Korea Południowa, Litwa, Niemcy, Ukraina i Włochy); jako solista występował m.in. z orkiestrami symfonicznymi: Filharmonii Częstochowskiej, Filharmonii Rybnickiej, Filharmonii Śląskiej, Filharmonii Zabrzańskiej, jak również z Polską Filharmonią Kameralną Sopot i Tarnowską Orkiestrą Kameralną. Do najważniejszych doświadczeń artystycznych należą koncerty jako solista wraz z Konstantym Andrzejem Kulką (Częstochowa, Gdańsk, Rybnik). Ponadto w latach 2003-2009 pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry symfonicznej Filharmonii Częstochowskiej. Obok aktywności artystycznej zajmuje się działalnością pedagogiczną zatrudniony na stanowisku adiunkta doktora habilitowanego w katowickiej Akademii Muzycznej, a także jako nauczyciel dyplomowany w szkołach muzycznych I i II stopnia w Rybniku i Katowicach. Wielokrotnie prowadził warsztaty w ramach kursów mistrzowskiej interpretacji (Bałoszyce, Krzyżowa, Kudowa Zdrój, Nowy Sącz, Wadowice) oraz brał udział w pracach jury ogólnopolskich konkursów skrzypcowych (Poznań, Rybnik, Zielona Góra).W 2013 roku został uhonorowany odznaką Zasłużony dla Kultury Polskiej nadaną przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Ponadto prowadzi również działalność dyrygencką – w 2018 roku ukończył studia w macierzystej uczelni na Wydziale Kompozycji, Interpretacji, Edukacji i Jazzu, w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej prof. Mirosława Jacka Błaszczyka. W okresie studiów zadyrygował orkiestrą symfoniczną Filharmonii Śląskiej w Katowicach, a także jako asystent dyrygenta brał udział w przedstawieniu opery „Czarodziejski flet” Wolfganga Amadeusa Mozarta realizowanym w Akademii Muzycznej w Katowicach. W 2019 roku podjął współpracę z Operą Śląską w Bytomiu podczas realizacji premier oper „Flis” (kierownictwo muzyczne) i „Verbum nobile” (współpraca muzyczna) Stanisława Moniuszki. W 2020 roku w Operze Krakowskiej uczestniczył w przygotowaniach premiery operetki „Orfeusz w piekle” Jacquesa Offenbacha (współpraca muzyczna), a także prowadził spektakle „Toski” Giacomo Pucciniego.

 

 

Elżbieta Mrożek-Loska – absolwentka katowickiej Akademii Muzycznej w klasie altówki prof. Zygmunta Jochemczyka. Jest laureatką konkursów muzycznych (Poznań, Aix-en-Provence, Val Tidone). Należała do grona Stypendystów Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci oraz Ministra Kultury. Uczestniczyła w kursach interpretacji muzycznej pod kierunkiem wybitnych pedagogów: Zygmunta Jochemczyka, Stefana Kamasy, Paula de Clercka, Kurta Levina, Grigoria Zhyslina. W latach 1998 -2004 była członkinią Orkiestry Kameralnej Aukso, z którą występowała w kraju i zagranicą (Szwajcaria, Brazylia, Hiszpania, Anglia, Niemcy, Holandia), grając z wieloma znakomitymi muzykami. Zatrudniona od 2002 na macierzystej uczelni jako asystent prof. Zygmunta Jochemczyka. W 2008 uzyskała stopień doktora, a 2016 roku uzyskała stopień doktora habilitowanego. Od 2020 roku pracuje na stanowisku profesora. Wielokrotnie występowała z Orkiestrą Muzyki Nowej oraz Kwartetem Śląskim, zapraszana również do różnych projektów kameralnych występując w prestiżowych salach koncertowych, tj. NOSPR w Katowicach, NFM we Wrocławiu czy Filharmonia Narodowa itp. Ze współpracy z Piotrem Pławnerem (Plawner Quintet: Piotr Pławner – skrzypce, Sibylla Leuenberger – skrzypce, Elżbieta Mrozek-Loska – altówka, Isabella Klim – wiolonczela, Piotr Sałajczyk – fortepian) wydana została płyta z Kwartetami Smyczkowymi Stanisława Moniuszki oraz Kwintetem Juliusza Zarębskiego wydanej w CPO w 2019 roku. W 2018 roku wydana została płyta ze współpracy z Magdaleną Kling-Fender oraz z Robertem Fenderem z transkrypcją Wariacji Goldbergowskich na trio smyczkowe, która została wybrana do Top Albums by Global Music Awards Winners w USA w 2019 roku. Występowała w Indiach prowadząc sekcję altówek w Symphony Orchestra of India, a także koncercie kameralnym m.in. z Dmitrym Sitkovetskym. Współpracuje z pianistą Zbigniewem Raubo, z którym zrealizowała nagrania sonat Francka i Brahmsa. Była członkinią Lasoń Ensemble (w składzie: Krzysztof Lasoń, Agnieszka Lasoń – skrzypce, Elżbieta Mrożek-Loska-altówka, Stanisław Lasoń- wiolonczela oraz Piotr Sałajczyk-fortepian), zespołu z którym występowała na Festiwalach m.in. w Kijowie, Lwowie, Pekinie, Ankarze, Istambule, Warszawie na Festiwalach Muzyki Współczesnej oraz na Festiwalu Pianistyki Polskiej w Słupsku. Zespół ten zrealizował nagrania z Polskimi Kwintetami Fortepianowymi (nominacja do nagrody Fryderyk 2013), a także z muzyką Pawła Hendricha, Justyny Kowalskiej-Lasoń, Stanisława Bromboszcza oraz do filmów: Klisze pamięci, Lekcja Agaty, Mój biegun. Od 2016 roku organizatorka dorocznych Konferencji Altówkowych w Akademii Muzycznej w Katowicach. Uczestniczyła jako wykładowca: w Beskidzkich Warsztatach Interpretacji Muzycznej w Rycerce Górnej, Kursu Interpretacji Muzycznej zorganizowanego przez Polskie Towarzystwo Altowiolowe, Forum Altówkowego w Poznaniu oraz Kursu Muzycznego w Bałoszycach. Brała udział w pracach jury na Makroregionalnych Przesłuchaniach Klas Skrzypiec i Altówki I i II stopnia oraz konkursach dla altowiolistów Szkół Muzycznych oraz studentów Akademii Muzycznych, a także Ogólnopolskim Konkursie im. Jana Rakowskiego w Poznaniu. Jej wychowankowie byli laureatami nagród na Ogólnopolskich oraz Międzynarodowych Konkursach Muzycznych.

 

Robert Fender – koncertuje jako solista i kameralista, jest związany z Akademią Muzyczną w Łodzi jako adiunkt w Katedrze Instrumentów Smyczkowych. od roku 2019 posiada stopień naukowy doktor habilitowanego. Studia w Akademii Muzycznej w Łodzi pod kierunkiem prof. Stanisława Firleja ukończył  z wyróżnieniem w 1999 r. Umiejętności doskonalił na krajowych i zagranicznych kursach wykonawczych pod okiem znakomitych pedagogów: Zary Nelsovej , Natalii Szachowskiej, Milosa Sadlo, Gerharda Mantela, Karine Georgian, Angelice May. Legitymuje się wieloma nagrodami, min. III nagroda na Ogólnopolskim Konkursie Wiolonczelowym im. Dezyderiusza Danczowskiego w Poznaniu (1997), wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie Muzyki Kameralnej im. Kiejstuta Bacewicza w Łodzi (1998) oraz nagroda specjalna SPAM na III Międzynarodowym Konkursie Indywidualności Muzycznych im. A. Tansmana w Łodzi (2002). W latach 1998-1999 otrzymywał stypendium Ministra Kultury i Sztuki. Robert Fender koncertował jako solista z orkiestrą Filharmonii Łódzkiej, Concerto Avenna , Bielską Orkiestrą  Kameralną  oraz Łódzką  Orkiestrą  Kameralną  „Polish Camerata”.  Brał  udział  w            festiwalach i sesjach muzycznych w kraju i za granicą. Artysta dokonał nagrań dla Polskiego  Radia w Warszawie, Radia Łódź oraz Telewizji Polskiej. Od 1997r. jest  członkiem tria fortepianowego TRIO VIVO. W 2011 roku ukazała się nakładem wytwórni DUX debiutancka płyta zespołu z utworami Brahmsa i Arensky'ego. Kolejne dwa krążki w dorobku artysty zawierają Trio Pawła Kleckiego oraz sonaty na skrzypce i wiolonczelę Kodály’a i Ravela. Najbardziej znaczącym osiągnięciem fonograficznym jest jak dotąd płyta zarejestrowana wspólnie z altowiolistką Elżbietą Mrożek - Loska, na której znajdują się Wariacje Goldbergowskie J. S. Bacha w wersji na trio smyczkowe. W 2019 roku album zdobył Srebrny Medal w prestiżowym Międzynarodowym Konkursie Płytowym Global Musical Awards w USA. Znalazł się również na liście TOP 10 Autumn 2019 tejże kapituły. Ostatnie wspólne płyty to „Aleksander Tansman Chamber Music” wydana w 2019 roku nakładem wytwórni Ars Sonora oraz „Consequences” zarejestrowana w 2021 roku. Na najnowszym krążku do  muzyków dołączył saksofonista Bartłomiej Duś a także skrzypek Adam Mokrus. Aktualnie wiolonczelista koncertuje wspólnie ze znakomitymi muzykami m.in.: Zbigniewem Raubo oraz Hanną Holeksą, która w 2018 roku dołączyła do tria fortepianowego VIVO. Od roku 2022 Robert Fender jest dyrektorem artystycznym Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego MELOS, który powołał do życia wspólnie z Magdaleną Kling-Fender.

HARMONOGRAM PRZESŁUCHAŃ

Harmonogram przesłuchań
23.05.2024 czwartek
GRUPA I
PRZESŁUCHANIA 910 – 1010

1. ZHOU Alexander
2. BRZOSTOWICZ Mikołaj
3. CHEN Carson
4. GOŚLIŃSKI Szymon
5. GUAN Layla

PRZERWA 1010 – 1050

PRZESŁUCHANIA 1050 – 1150

6. JIANG Raymond
7. LI Lincy
8. CHEN Lingyi*
9.  LIU Stephanie Yueyou
10. MUSZYŃSKA Helena Róża

PRZERWA 1150 – 1240

PRZESŁUCHANIA 1240 – 1355

11. SHIELD Jeffrey
12. SUN Derek
13. TAN Ruiqi
14. WANG Jacqueline Wan Ning
15. WU Ruihan
16. YAN Ziyou
17. YANG Alice

PRZERWA 1355 – 1530
OGŁOSZENIE WYNIKÓW GRUPY I

 

GRUPA II
PRZESŁUCHANIA 1530 – 1710

1. BELINDA Zhu
2. BEZIAZYCHNA Yulianna
3. CAI Jacob
4. CHEN Stephen
5. DZIEŻA Aleksandra

PRZERWA 1710 – 1745

PRZESŁUCHANIA 1745 – 1905

6. JIANG Emily Yitong
7. JIANG Jingwen
8. KIERUN Amanda Zoya
9. MENG Sophie Xin

Harmonogram przesłuchań
24.05.2024 piątek
GRUPA II
PRZESŁUCHANIA 910 – 1050

 

10. PELEG Ethan Xuan Lei
11. PIDLISNY Daniil
12. RADOMSKI Krzysztof Antoni
13. ŚCIERSKI Maciej
14. WRONA Franciszek Michał

PRZERWA 1050 – 1130

PRZESŁUCHANIA 1130 – 1230

15. WU Zeming
16. YASUI Yuri
17. YIN Zirui

PRZERWA 1230 – 1430
OGŁOSZENIE WYNIKÓW GRUPY II

 

GRUPA III
PRZESŁUCHANIA 1430 – 1650

1. ATANASOVA Vassa
2. BIEŃKOWSKI Maciej Jerzy
3. CHANG Matthew
4. CHEN Kenneth

PRZERWA 1650 – 1730

PRZESŁUCHANIA 1730 – 2025

5. GEVORGYAN Eduard
6. GRZYWIŃSKI Miłosz
7. HÖFERLIN Celina
8. JASNOWSKA Joanna Maja
9. CIERACH Maja*

Harmonogram przesłuchań
25.05.2024 sobota
GRUPA III
PRZESŁUCHANIA 910 – 1130

10. KAUCH Filip
11. KWIATKOWSKI Jan Mateusz
12. LI Meizan
13. LIANG Tian

PRZERWA 1130 – 1200

14. LYU Tianyao
15. PETRENKO Ivan
16. PINTURIĆ Glorija

PRZERWA 1345 – 1515

PRZESŁUCHANIA 1515 – 1810

17. ROMÁN VÁZQUEZ Carla
18. SHANGGUAN Yun
19. SIEMIENOWICZ Karolina
20. SPIZ Mara
21. YU Letian

OGŁOSZENIE WYNIKÓW GRUPY III

*zakwalifikowana/y z listy rezerwowej

UCZESTNICY

A

 

 

 

 

 

 

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D

 

 

 

 

 

 

 

G

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

H

 

 

 

 

 

 

 

J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ś

 

 

 

 

 

 

 

T

 

 

 

 

 

 

 

W

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Y

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z

 

 

 

 

 

 

 

HOTELE

AUTOBUSY

Rozkład jazdy autobusów Toruń-Szafarnia i Szafarnia-Toruń
Ośrodek Chopinowski zapewnia uczestnikom oraz ich opiekunom bezpłatny transport z Torunia (CKK Jordanki, Aleja Solidarności 1-3), z Golubia-Dobrzynia (Starostwo Powiatowe, Plac 1000-lecia 25) do Szafarni i z powrotem.

CZWARTEK 23.05.2024 r.
Toruń → Szafarnia – godz. 7.00 (Golub-Dobrzyń godz. 7.45)
Toruń → Szafarnia – godz. 13.20 (Golub-Dobrzyń godz. 14.05)
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 15.30
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 19.30


PIĄTEK 24.05.2024 r.
Toruń → Szafarnia – godz. 7.00 (Golub-Dobrzyń godz. 7.45)
Toruń → Szafarnia – godz. 13.30 (Golub-Dobrzyń godz. 14.15)
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 15.30
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 19.50


SOBOTA 25.05.2024 r.
Toruń → Szafarnia – godz. 07.50 (Golub-Dobrzyń godz. 08.35)
Toruń → Szafarnia – godz. 13.00 (Golub-Dobrzyń godz. 13.45)
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 15.15
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 18.00


NIEDZIELA 26.05.2024 r.
Toruń → Szafarnia – godz. 9.30 (Golub-Dobrzyń godz. 10.15)
Toruń → Szafarnia – godz. 10.30 (Golub-Dobrzyń godz. 11.15)
Szafarnia → Toruń – ok. godz. 15.00

DODATKOWE ĆWICZENIA

Sale ćwiczeń w Toruniu, Golubiu-Dobrzyniu, Kowalewie Pomorskim i Brodnicy
Istnieje możliwość dodatkowego ćwiczenia na fortepianach/pianinach od 21 do 26 maja w Toruniu, Golubiu-Dobrzyniu, Kowalewie Pomorskim oraz Brodnicy.

Toruń
22 maja (środa) 8.00 – 20.00
23 maja (czwartek) 8.00 – 20.00
24 maja (piątek) 8.00 – 20.00
25 maja (sobota) 8.00 – 17.00
Zespół Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego
ul. Szosa Chełmińska 224/226, 87-100 Toruń
https://maps.app.goo.gl/kZ7YRsCSnF8VyGQw5
e-mail: a.nowakowska@zsm.torun.pl
Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją placówki.


Golub-Dobrzyń*
*W placówce trwają prace remontowe. O możliwości rezerwacji sal do ćwiczeń dowiemy się na początku maja. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
Publiczna Szkoła Muzyczna I stopnia w Golubiu-Dobrzyniu
ul. PTTK 28, 87-400 Golub-Dobrzyń
https://maps.app.goo.gl/SfAXmQ2ZZuRLWt5Z9
e-mail: muzyczna@golub-dobrzyn.com.pl
tel. 53 53 53 977
Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją placówki.


Kowalewo Pomorskie
21 maja (wtorek) 8.30 – 12.00
22 maja (środa) 8.30 – 12.00
23 maja (czwartek) 8.30 – 12.00
24 maja (piątek) 8.30 – 12.00
Publiczna Szkoła Muzyczna I stopnia w Kowalewie Pomorskim
Odrodzenia 7, 87-410 Kowalewo Pomorskie
https://maps.app.goo.gl/W57DgszNYdmX6Nam6
e-mail: sekretariat@muzyczna-kowalewo.pl
tel. 697 227 528
Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją placówki.


Brodnica
22 maja (środa) 8.00 – 20.00
23 maja (czwartek) 8.00 – 20.00
24 maja (piątek) 8.00 – 20.00
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Fryderyka Chopina w Brodnicy
ul. Stanisława Wyspiańskiego 11, 87-301 Brodnica
https://maps.app.goo.gl/nSkxAGBRhnjsm2gMA
e-mail: sekretariat@psmbrodnica.pl
tel. 56 498 60 66
Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją placówki.

 

Share